بعد از عمل جراحی زیبایی چه نوع لباسی بپوشم؟

دسته بندی :بلاگ, زیبایی, لیپوساکشن 30 اردیبهشت 1402 مهرین مدیکال 739

بعد از عمل جراحی زیبایی چه نوع لباسی بپوشم؟

لباس مناسب در کاهش خطرات مربوط به مراقبت های نادرست پس از جراحی ضروری است و می تواند به بهبودی مناسب بیماران کمک کند. فرد ملزم به پوشیدن لباس هایی است که به طور ویژه برای بهبود نتایج جراحی پلاستیک و تسهیل بهبودی طراحی شده است.

لباس های فشرده سازی شبیه لباس های ورزشی فشرده یا کمربند هستند اما نمی توانند هدف لباس های پس از عمل را برآورده کنند..

مزایای پوشیدن گن بعد از جراحی چیست؟

پوشیدن لباس مناسب بعد از عمل برای حفظ عملکرد بهینه بدن ضروری است. و اگر آن را همانطور که توصیه می شود بپوشید، از بودن در آن لذت خواهید برد و نتایج بهبودی خود را بهبود می بخشید.

راحتی بیشتر

جراحی پلاستیک نباید مانع حرکت شما شود. با این حال، خطر کشیدگی خطوط برش و بافت های آسیب دیده وجود دارد.

گن مناسب پس از جراحی، راحتی کاملی را برای شما تضمین می کند، که نشان می دهد که چرا باید برخی از بیماران آنها را هفته ها پس از دوره بپوشند.

گردش خون بهتر

قابل ذکر است، بافت‌های آسیب‌دیده برای بازیابی خوب و سریع‌تر به منابع کافی از مواد مغذی نیاز دارند. اگر بعد از جراحی گن مناسب بپوشید، اجازه می‌دهید خون به جایی که بیشتر مورد نیاز است جریان یابد و نواحی تحت درمان را تغذیه کنید. لازم نیست نگران خطر لخته شدن خون یا کبودی و تورم زیاد باشید.

کاهش خطر ابتلا به سروما

اگر پس از جراحی، کیسه های زیر پوست فشرده نشوند، می توانند مایعات سروزی اضافی را که باعث ایجاد سروما می شوند جمع آوری کنند. لباس مناسب طوری طراحی شده است که با اعمال فشار ثابت و یکنواخت بر روی بافت ها، چنین جیب هایی را به حداقل برساند یا از بین ببرد.

آیا در تنفس با گن جراحی با مشکل مواجه خواهم شد؟

در حالت ایده‌آل، انتظار نمی‌رود که به‌دلیل پوشیدن گن لیپوماتیک، برای نفس کشیدن دچار مشکل نشوید، مگر اینکه تنفس غیرطبیعی داشته باشید. تنفس شکمی عادتی است که بزرگسالان را به تنفس با شکم عادت می‌دهد و وقتی فشرده می‌شود، ممکن است برای نفس کشیدن دچار مشکل شود.

تنفس طبیعی باید ماهیچه های شکم، دیافراگم و عضلات بین دنده ای را درگیر کند. تنفس آگاهانه می تواند به افراد کمک کند تنفس شکمی را بیاموزند و پوشیدن گن لذت ببرند.

برای چه مدت باید گن بعد از جراحی بپوشم؟

جراحان معمولاً انواع مختلفی از گن ها را برای پوشیدن پس از جراحی پلاستیک تجویز می کنند. و بیمار باید آنها را طبق دستورالعمل بپوشد زیرا هر نوع گن هدف متفاوتی را دنبال می کند. نوع جراحی، نوع بدن شما و سرعت بهبودی شما تعیین می کند که چه مدت به پوشیدن گن نیاز دارید.

به طور کلی، اولین گن برای درمان اسکار باید بین دو تا شش هفته پوشیده شود. بعداً پس از تأیید جراح زیبایی ، به گن با سایز کوچکتر نیاز دارید. به یاد داشته باشید که مسیر بهبودی هر کس متفاوت است، و اشکالی ندارد که کمی بیشتر طول بکشد.

آیا به لباس دیگری بعد از جراحی نیاز دارم؟

بله، شما به لباس راحت دیگری برای پوشیدن بعد از جراحی پلاستیک نیاز خواهید داشت. به عنوان مثال، تاپ دکمه دار، شلوار کمر کش دار و لباس های گشاد.

نحوه انتخاب گن بعد از جراحی مناسب

توصیه می شود قبل از عمل، گن را خریداری کنید تا در اسرع وقت از آن استفاده کنید. پس از عمل، جراح شما می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید چه نوع گنی بپوشید، همچنین میتوانید با کارشناسان ما در مهرین مدیکال تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

انعطاف پذیری مواد

مواد منعطف نه تنها راحت هستند، بلکه می توانند به شما این امکان را بدهند که بیشتر فعالیت های روزانه خود را انجام دهید و همچنان با جراحی خود به نتایج عالی برسید. لباس باید با بدن شما مطابقت داشته باشد و همزمان حرکات شما را آسان کند.

سطح فشرده سازی

سطح فشرده سازی بین 17 تا 21 میلی متر جیوه برای نتایج مطلوب ایده آل در نظر گرفته می شود. فشار بیش از حد می تواند پوست را منقبض کند، اما مقدار مناسب فشار را به طور مساوی روی بافت ها توزیع می کند.

پارچه

فقط لباس هایی را انتخاب کنید که قابلیت تنفس داشته باشند و از مواد با کیفیت بالا تهیه شده باشند. پارچه مناسب باید حمایت و راحتی نهایی را برای بهبودی روان ارائه دهد.

گن صورت و غبغب

روش‌های جوان‌سازی صورت مانند جراحی زیبایی بینی، لیفت پلک، اینستالیفت و لیفت صورت از حساس‌ترین و ظریف‌ترین جراحی‌ها برای هر بیمار هستند. حمایت از چانه و لباس‌های صورت می‌تواند محافظت و راحتی بیشتری را به همراه داشته باشد و از بهبودی حمایت کند.

فوم لیپو شکم

هنگامی که پس از عمل لیپوساکشن یا عمل لیپوساکشن، از گن مخصوص لیپوساکشن استفاده می‌کنید، معمولاً پوست وسط شکم شما بیش از حد حساس است. یک لیپو فوم شکمی مانع مورد نیاز را ایجاد می کند تا شانس ایجاد فرورفتگی یا علائم دائمی در شکم را کاهش دهد.

گن جراحی بازو

لیفت بازو، براکیوپلاستی و روش های CoolSculpting می توانند سموم و مایعات را در عضلات بازو جمع کنند. فشرده سازی بازو به گردش خون کمک می کند، که باعث می شود پوست به عضله سفت شود.

سوتین های بعد از جراحی

پس از جراحی بازسازی سینه در، سینه شما برای ایجاد کانتور و بهبود طبیعی به ثبات زیادی نیاز دارد. اگر می خواهید بزرگ کردن سینه، کوچک کردن سینه یا لیفت سینه را انجام دهید، سوتین های بعد از جراحی ایده آل هستند.

اندازه گیری سوتین طبی می تواند برای بسیاری از بیماران چالش برانگیز باشد زیرا ممکن است بافت ها کمی متورم شده باشند و حجم مواد کاشته شده یک عامل مهم خواهد بود. بنابراین، حتما با مشورت پزشک جراحتان و کارشناسان مهرین مدیکال گن بعد از جراحی خود را و از قیمت سوتین طبی مطلع شوید انتخاب کنید

گن جراحی لیپوساکشن ، خرید گن بعد از جراحی

مهرین مدیکال

ما یک راه ساده تر برای برقراری ارتباط با کاربران خود پیدا کرده ایم: اینستاگرام مهرین مدیکال را دنبال کنید:

موارد زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال نظر در سایت

اگر دیدگاه توهین آمیز و متوجه مدیران، نویسندگان و سایر کاربران باشد، تایید نمی شود.

اگر نظر شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نمی شود.

در صورتی که از لینک سایر وبسایت ها استفاده کرده باشید یا وبسایت شما در کامنت تایید نخواهد شد.

در صورتی که در کامنت خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

اگر دیدگاهی غیر مرتبط با موضوع آموزشی مطرح شود تایید نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: